• možnosť flexibilnej a rýchlej reakcie na meniacu sa potrebu
pracovníkov (počet, kvalifikácia, miesto výkonu)
• úspora času stráveného pri nábore a výbere zamestnancov,
pričom výber zamestnancov je realizovaný kvalifikovanými odborníkmi
• prebratie kompletnej personálnej a mzdovej administratívy za
dočasne pridelených zamestnancov
• vytvorenie dostatočného časového priestoru pre zamestnávateľa
pri preverovaní schopností budúceho zamestnanca
• optimalizácia počtu pracovníkov a na to nadväzujúca úspora
mzdových nákladov
• nábor a výber vhodných kandidátov (databáza uchádzačov, inzercia,
Úrady práce a pod.) a prezentácia vybraných uchádzačov klientovi
• personálnu administratívu spojenú s prijímaním, zmenami a uvoľňovaním
zamestnancov (pracovné zmluvy, dohody o dočasnom pridelení zamestnanca,
dohody o hmotnej zodpovednosti, dodatky k pracovným zmluvám, dohody
o rozviazaní pracovného pomeru, zápočtové listy, a pod.)
• mzdovú administratívu (výpočet miezd zamestnancov podľa platných právnych
noriem a predpisov so spracovaním všetkých zrážok z miezd, platby a výkazníctvo
voči Sociálnej poisťovni, zdravotným poisťovniam, doplnkovým dôchodkovým
sporiteľniam a na Daňový úrad, odosielanie miezd na bankové účty zamestnancov,
tlač a distribúcia výplatných pások zamestnancom, na žiadosť zamestnanca
vystavovanie potvrdení o príjme, vykonávanie ročných zúčtovaní preddavkov na daň
z príjmu fyzických osôb a preddavkov na zdravotné poistenie)
• spracovávanie reportov v dohodnutej štruktúre a periodicite
• vedenie dochádzky pridelených zamestnancov
• školenie a kontrola dodržiavania BOZP
• poskytovanie ochranných pomôcok (obuv, odev a pod.), ak to vyžaduje prevádzka
• prideľovanie a kontrola pracovných úloh